Thursday, February 12, 2009

hurmmm...

arini clas Hu*** byk tul keje die bg
next week quiz plak...
adeh...
bile la ble relax2..hahahaha...

1 more..
F** pun 1 hal..
wat2 asek salah jek..
dh bape kali alter ntah..
aku pun x taw la
awatnyer aku jadi x paham sepatah haram pun

Sulphate attack...
menda ni yg wat aku d attack berkali2..
oleh supervisor aku..
huhuhuhu....

yesterday,
my sis from kedah come here..
so kitong hang out 2gether2..
kitorng p Su**** Pr***
berjaya gak aku beli kasut...
yahooo!!!!!!!!
hehe...

n pkai la aku ni kasut br p klas..
ekekeke...
n im wear a new style..(for me only =p )
org len dh pkai lame dh..
just aku je cam rase brani nk pkai =)
ade jugak la...
kerengga2 (yg xble tgk aku sng =p)
kritik aku...
so wut!!hahaha...
janji aku pkai slesa sudey...
org nk kutuk 2 dorng punye pasal..
janji aku gumbira..
hahahaha.....

No comments:

Post a Comment