Friday, August 20, 2010

WELCOME BACK!!!

di sebabkan saya sbg empunya badan ini blog sudah bertukar status...
ye..bertukar STATUS...i'm MARRIED!!!yeayyy!!!let me introduce myself..
my name is MRS.ADLAN!!!hehehe... =)
so...
d cni saya men'decide' utk alter ini blog supaya nampak baru!!!!hehe...
dan yg lebih syok lg...no hidden2 hokey!!
saya x mau lg post pic yg blur2 n wutsoeva hehehe...

hmmm...act meng'edit'2 blog ini masih blum selesai..
skarang saya masih lg merangkak2 m'gunakan adobe photoshop itu!
supaya nampak ini blog lagi happenin lah..ade pic2 selit gitu kan..hehe..

1 more reason is..album kawen x amek2 lg even dh ciap 1 week..
kerana ketiadaan mase kami berdua..so x sempat nk amek kt mereka(SHUTTER FINGERS)
thanx guys!!i very2 like u all punye job!tqvm again!

nk story cket2 la..org kate bg hint2 gitu..hikhik..
ok..sepanjang beberapa bulan saya x meng'update' blog ini adalah kerana :
1. Saya telah berpindah rumah dan ketiadaan bodbend lg utk on9
2. Saya tersangatlah busy with my work!!
3. Ofcoz..kemalasan melanda diri..even sgt byk cerita yg nk story..tp sbb letih je manjang so xtvt meng'update' blog ini tergendala buat sementara waktu..huhu..
4. Busy dgn persiapan perkahwinan
5. Haish...byk la pulak reason...hmm..dh la...2 je la..hikhik...

ble time kan..kan..nape saya tidak meng'update' ini blog..hehe...
step by step ye..1st edit dl design2 supaya nampak menarik tertarik kau mmg debommm ;p supaya tertarik utk di baca..(even x taw pon ade ke yg berminat utk melihat n membaca blog ini =p )
2nd..br la saya akan merajinkan diri meng'update' ini blog dgn kisah2 hidupku selama ini..from engaged become married!! =)

ok la..ckup la utk enrty welcome wat mase ni..nant update title lain la plak hehe...



*** untuk pengetahuan umum...'kurt' itu sebenarnya adalah my luvly 'hubby' =)

post signature

No comments:

Post a Comment