Sunday, February 13, 2011

Mood yang tak tentu hala

Dari semalam. Ya betul la dari semalam mood aku x tentu hala. Lepas 'itu' je trus aku jadi sebak sentiasa. Eh bukan sebak je memang dah mengalir pun. Bila terfikir je air mata laju je nak mengalir keluar dah tahan dah tapi mengalir jugak ( sampaikan tengok cerekarama malam tadi pun sebak-sebak je dada rasa nak menangis ) Macam-macam dah aku cuba buat tapi mesti tefikir juga. 

Paling tak best. Kisah tu buat aku rasa nak marah dengan semua orang. Tak kisah la siapa pun. Tapi tak la aku marah depan-depan ( hilang akal ke? ) Aku cuma memberontak dalam hati itu ini macam tu macam ni kenapa tu kenapa ni hatiku mengomel. Dengan semua rasa tak puas hati. Apa yang orang lain buat semua aku rasa salah. Ini membuatkan aku rasa malas nak buat apa-apa lagi-lagi benda yang di suruh. Memang tak ikhlas la aku nak buat. 

Agaknya bendera 'Jepun' nak naik kot. Tapi kenapa waktu ni? saat ni? tak nafikan sekarang pun dada ni rasa sebak je. Bergenang-genang je kat mata ni. Fikiran dah berkecamuk. Entah apa yang difikirkan pun tak jelas. Serious aku tak suka perasaan macam ni :(



P/S : Keep on trying. InsyAllah suatu hari nanti. Amin~



post signature

No comments:

Post a Comment