Thursday, March 5, 2009

alhamdulillah...

ye ye...ari ni klas dr.hamidah ada...dr dh sembuh...
tapi dr. x nampak ceria pun mcm selalu...cian dr...huhu...

blogger-emoticon.blogspot.com

dr. in4m tadi yg die dh bace chapter 1 FYP aku..die suh dtg amek..
adeh...chap 2 x wat lagik...x kan nk p jumpe tgn kosong jek...
aduh....makin bertambah2 keje aku ni...
lab report lg x siap + assignment environment + slide presentation society..aduh..

blogger-emoticon.blogspot.com

byk keje pun sempat lagik on9

blogger-emoticon.blogspot.com

xpe..a*** make sure ur task done on time ok..

pas klas huayu tad jumpe puteri..
amek my shawls...canteknyer.....
ni yg wat aku nk beli lagi neh..hahahaha..
(abez duit..hukhukhuk...)

hmm...ni lagi bosan..
tgh2 khusyuk aku wat lab report...tibe2..
"perhatian kpd penghuni blok 1-12, fogging akan d lakukan pada pukul 6.30 ptg, sila tutup makanan & minuman anda, buka pintu rumah dan pintu bilik semasa fogging di jalankan"
pergh...bosan gile..aku rase tiap2 minggu kot dorng ni wat fogging...
ish3...truk tul town s*** a*** ni...
punce nyamuk aedes ni pun dr sikap penduduk2 kt cni gak...
xde responsibility!!huhuu...

No comments:

Post a Comment