Sunday, March 29, 2009

i am soe...

lame beno udah...aku x update blog ni...
sumenye di sebabkan ke 'sterss'an aku ngn FYP+assignment yg beralmbak2..

blogger-emoticon.blogspot.com

so, d hari ujung minggu yg tenang ni..aku nk berblog sama kamooo...hehehe...


1st: FYP
dh anta tinggal present jek this april fool!!!(ish3...)...my panels are Dr.Sulaiman b Abdul Malik n Ir. Basir b Nordin...tp yg x
beshnyer aku kene awal pagi siot... 8.40 a.m adoyai...kene bgn awal jugak la nih..huhuhu...tp hopefully dorng br nk warm up..so,
bg soalan simple2 jek =p

blogger-emoticon.blogspot.com


2nd: Kejohanan Olahraga
aku nk meluahkan perasaan geram aku yg teramat sgt ni!!!!

blogger-emoticon.blogspot.com
aku register utk 2 acara...lompat kijang n lari berpagar...
acara lompat kijang smlm kul 3...pg dlm kul 11..sorng organizer ni call aku...suh dtg kul 2..but aku ade common test..abes mayb
round 2 camm 2 la..and she said xpe..dtg pas common test..tp nk d jadik kan cite...common test abes dlm kul 2 .20 cam 2 la..coz start
lambat...bukannya aku saje2 nk lambat...sampai jek stadium around 2.50pm cam 2 la...aku pun mencari muke2 budak fac aku....cet!!xdek sorng pun!!!!aku call blk org yg call aku 2...die blk umh pulak....adoyai....game nk start dh ni...no xdek lg....cane ni??aku dh jadik semakin tension....nasib kurt ade teman aku....so, die coolkan aku sket la...then, aku call plak manager fac aku yg CAM BAGUS 2...die pun ntgah kt mane...suh aku tunggu kt stadium 2....aku pun dgn penuh harapan menunggu....sampai game dh abes pun die x muncul2....f*** o** laa.....aku nk minx no aku jek..bukanaku nk dating ngn die pon....mmg aku tension gile B*** a smlm...tgk org men dr jauh jek...eeeeeeeeeee.........geram #@$#!%^$#&@....xkn nk jadik manager atas name je kot???bla la wei...nyusah kan org jek....baik xyah jadik manager...ko jadik MAN+AGE+Retarded...hahahaha...(retarded=lembab)
cian kt kurt gak..kene tunggu cam org b**** jek....huhuhuhu.....ari ni aku ade game jugak utk lari berpagar...tp smgt aku dh ilang dh...cam rase malas jek nk p...huhuhuhu...tgk a cane...game pun ptg kang kul 3 gak...nant jadik gak cam smlm kot...huhu...
ni aku nk bg kt manager 2

blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

  1. hye..
    wah..suke lari2 jgk eh?

    ReplyDelete
  2. suke...tp x suke yg jarak jauh..x larat la..sepat pancit..hukhukhuk...last men olahraga ni time dip dulu...time 2 gumuk cket..so xle nk perform sgt la...tup2..dh degree pun x le perform jugak...kecewa tol a!!huhuhuhu...

    ReplyDelete