Tuesday, May 26, 2009

x wat keje pun....

ape nk jadi la aku ni hari ni....
mentang2 la bos besa aku xdek..
p singapore..so aku pun x sedor diri le...

arini plak..bos kecik ntah p mane dr dtg pg tad...
sampai ptg kul 4 baru die balik...
aku ape lagi...melayan tenet jek la....
hahahahahaha....

blogger-emoticon.blogspot.com

banyak cite nk cite sebenarnya....
ok2..1 by 1.....

  1. tayar moto aku pancit lagi..sob..sob
sedihnyer la....smlm aku tetibe ase nk pump tayar..pas pump jek aku ase berat plak moto aku neh..awatnye??aku pun terpandang2 la kt tayar depan moto aku ni (amaran:sila jgn buat ini selalu..merbahaya!!!) aku ase cam x sedap ati..then aku pun p la kedai moto kt pusat komersial 2...ni la sket2 dialog aku ngn cine kedai 2...
aku: saya x taw la apa pasal sama ini tayar..bocor kot..saya baru pam pancit jugak
apek cine: aya amoi...ni lu punye kepala tiub suda karat la...mau ganti ni...
aku: hmm....ya la2...ganti la...
then settle!!
yg wat aku sakit atinye..pg tad time aku nk p keje aku tgk taya 2 cam kurang angin gak...hish!!!apek ni mmg nk kene ni...aku pun bwk la plan2 moto 2..naseb bek awal pg ni ..if x..merah lg cam smlm =p
aku tggu smpai lunch time...then..brite men'tension'kan aku lg...ble plak aku lupe nk bwk purse aku!!adeh...

blogger-emoticon.blogspot.com

naseb la ade dak praktikal aku yg baek ati ni...teman aku p betolkan tayar moto aku n blanje aku lunch!!!
time kaseh awak!!jasamu akan d kenang

blogger-emoticon.blogspot.com

ha..cite pasal tayar tad..ble plak cine 2 kate pale tiub yg die br gant 2 problem..tensen tul aku..naseb xyah baya...kurang la sket tensen aku..huhuhuhu...

alamak!!!dh kul 5.30....kene balik..nant x sempat nk punch card!!nant mlm aku sambung cite lg ye

blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments: