Monday, September 28, 2009

dugaan vs cobaan

dh kul bape ni??aku x mand lagi =p
x kire..nk gak update blog ni..hehe
rasenye blum terlewat lagi kot aku nk wish...
SELAMAT ARI RAYE... =)
maaf zahir je ok =p

hmm...lame dh x update blog neh..mlm ni ade mase sket aku nk update la blog yg sunyi sepi ni..
aku rase 2 3 month ni aku mcm x terurus sket la...
bilik bersepah x kemas..baju bertimbun2 x basuh..
ish3...na***** ape nk jadi =p

hmmm...tp act...mlm ni aku cam ase suram sket la..
ase sunyi je...mane x nye..date x jadi.. ='(
tibe2 plak 'kurt' x jadi balik shah alam...
huuaaaa... ='''(

jaat tul la bos die ni..meeting 1 hari je dh la...nape nk kene meeting hari2...
huhuhuhu...nape ntah...susa plak nk kawal long distance relationship ni...
mane x nye...dh 3 years duk dekat jek..tetibe plak kene berjauhan balik..
hadush!!!cam mano ni???

'kurt'...tulun2...tulun la cari project area klang valley...x le handle dh dis feelin.. =(
anyone????
adde x sape2 yg ade construction project area klang valley...
nk wat umah pun boley...boley nego ma...member price =) (promote plak =p )

hmm...aku nk grad dh..lg 2 month je aku bergelar student....
OMG...cam x caye jek...dh nk grad...
final sem ni igt relax sket..upenye..makin bertimbun2 keje..assignment+project+fyp+dating =p
dh ujung2 ni mmg la busy gile...iso gak pasal fyp ni...org lain sume dh ready ngn result..
aku???result ntah ke mane testing ntah ke mane..
ape la nk jadi ngn aku ni...
mmg kene revise back la...aku kene wat time table gak ni..
dulukan keje yg important...
huhh...dgn 'kurt' yg jauh lagi...aduh!!!
dugaan...

na*****....
kamu kene kuat!!!kuatkn semangat!!
kamu boleh...

jika kau fikirkan kau boleh..
kau hampir boleh melakukan
jika kau fikirkan ragu2
usha mu tidak menentu!!!

percaya apa kau lakukan...
tabah apa kau usha kan..
bertindak atas kemampuan
engkau B.O.L.E.H!!!!

ye aku B.O.L.E.H!!!! =)

****'kurt'...ape yg sedang kamu lakuin di sana...ape2 pun..kamu jaga diri baik2 ye..keje elok2...
i luv u with all my soul =)

No comments:

Post a Comment