Wednesday, October 7, 2009

poster+dinner

+ cam serabut jek poster aku ni..sume nk taruk haha.. +

alhamdulillah...siap jugak poster aku...
setelah mentelaah 2 hari 2 malam (org len wat berminggu2 aku wat 2 hari 2 mlm je??)
dh la x tunjuk kt supervisor..ish3..pe nk jadi..hope pe yg aku dok melalut 2 betul la..huhu

sem ni ble d katakan aku jumpe sepervisor aku 2x je...(ish3...x patut2!!)
if nk d bandingkan dgn collegus ku cik krulniza...
mmg rajin sungguh die...dlm seminggu pun die dh jumpe 2-3 kali...
aku 1 sem 2 kali...astaghfirullahalazim....

aku bkn namo jumpe supervisor..takut..takut kene marah =(
org berani kerana benar..takut kerana salah...
so..means aku salah la??mmg pub...wakakakaka..
2 pasai la takut jek nk jumpe...
tp aku kene kuatkan semangat jumpe gak b4 submit final report ni..
so.moral of d story....
rajin2 la jumpe supervisor anda supaya biasa dengan kemaharan@kritikannya =)

abes cite pasal poster..nk selit plak cite pasal pre-dinner..
ble x aku label cam2??haha..
mlm ni aku ade pre-dinner(MPG-Malam Pra Graduan)
aku label gitu coz..dorg kate mlm ni dinner ngn lec..
nant ade lg next dinner student sahaja okey!!kt hotel mane ntah..
aku x kisah kt mane2..janji makanan sedap n berbaloi..ngeh3...
hope sgt2..mlm ni ade sate..teringin sgt nk mkn..huhu
smlm bukak pose ngn 'kurt' (die hanya teman sahaja =p )
nampak org mkn sate..tp aku dh order makanan lain..
xkn nk order lg kot..membazir amalan syaiton~~~ =p
okey~~
nk prepare baju 4 dinner tonite..pkai baju raya jek..lalalala~~ =)

No comments:

Post a Comment