Friday, January 14, 2011

Memang macam ni ke?

Lama jugak tak update blog ni. Ada lah dekat dua minggu kot. Eh memang dua minggu lah. Last entry new year hari ni 14 Jan. Tak ke dah dua minggu tu. Hmm ini semua adalah gara-gara konon nak masuk streamyx kat rumah tapi sampai ari ni pun tak masuk-masuk juga. Marah? Memang tak payah tanya lah. Siapa tak marah. Ada dekat sebulan kot tunggu.

Kontraktor TM dah datang check konon-kononnya. Kalau setakat cucuk wayar telefon baru. Aku yang tak belajar langsung pasal telefon ni pun boleh buat. Mana tidaknya, sampai seminggu pun telefon tu still tak boleh guna. Pendek kata sampai hari ni pun telefon tu masih tak boleh guna. Haishhh belum lagi part nak tunggu orang streamyx setting segala.

Persoalannya disini. Memang macam ni ke? T_______T.


Lagi satu yang buat aku terkilan. Hmmm banyak betul dah aku ni membazir duit gitu je. Ha? Tak paham? Ok aku cerita. Last month last aku guna Celcom Broadband. Di sebabkan aku dah tak nak guna perkhidmatan bb yang saaaaangattt laju itu. Aku pun malaslah nak bayar bil. Biarkan macam tu je. Rupa-rupanya bil still jalan selagi aku tak stop account. Dapat email dari celcom bil aku Rm299.45 (sen tak nak kalah haha). Dan aku rasa kredit limit aku Rm250. Aku cuma tak bayar baru dua bulan. Tapi tengok jumlah bil tu. Tak ke rugi rm99 aku. Dah la tak nak kalah nak ambil pakej yang paling mahal tapi service macam teettt. Hmmm entahlah. So blogger kalau ada di antara kau orang yang situasi sama macam aku tak kisah la perkhidmatan apa yang kau orang ada dan rasa-rasa dah tak perlukan perkhidmatan tu stop account cepat-cepat ye. Jangan jadi macam aku ok T_T.


p/s : Nak pergi SJMC pula lepas ni nak lawat anak sepupu aku operation. Semoga operationnya berjalan dengan lancar. Amin~~


post signature

1 comment: