Tuesday, November 1, 2011

FOLLOW-UP 4

Dah follow-up ke empat kali dah? rasa sekejap saja kan. Rasa macam baru je buat D&C tu. Hurmm.. Semalam sessi ambil darah aku boleh menggelabah semacam. Padahal cucuk jarum sikit je pun tapi perasaan macam orang nak kena tikam =_='. Maklumlah dah sebulan tak cucuk ambil darah heh. 

Result? Ok. Alhamdulillah doctor kata menurun tapi tak cantik. Siap bagi aku cuak lagi. Boleh pula dia nak discuss segala dengan doctor lain dahulu pasal case aku ni. Bunyi macam series T_T. Doctor kata turun tersangat sikit. Last check-up 21.9 tadi 13.8. Hurm..hurm.. satu bulan cuma turun + 8 sahaja. Bila nak sampai <1.2 ni? Mari kita buat kira-kira sikit

1 month (assume) = 8

13.8 - 8 = 5.8 (1 month)
5.8 - 8 = -2.2

Alamak, dah negative pula. Kau ni tau mengira ke tidak ni T_T. Betul x assumption aku ni? Kalau betul bermakna aku cuma perlu tunggu lagi dua bulan sahaja lagi untuk kembali normal seperti orang lain. Alhamdulillah..Alhamdulillah... *Fully Hope*


post signature

No comments:

Post a Comment