Monday, December 19, 2011

Monday Morning

Sudah terjaga sewaktu azan Subuh berkumandang lagi tapi tapi aku tidur balik selepas itu!! T_T Terjaga lagi tengok jam pukul 6.20 pagi. Owh masih awal lagi. Sambung tidur balik =_=' Alarm bunyi 6.30 pagi. Ouwhh cepatnya alarm ni berbunyi! OK. Aku bangun. Solat Subuh dan terus mandi. Rasa nak mandi lama sedikit sebab masih awal lagi maka aku pun shampoo lah (kebiasaannya aku shampoo di malam hari sebab senang nak biar rambut kering sendiri) OK dah siap mandi segala gosok baju en.hubby dan aku.

Pagi ni en.hubby keluar awal sebab ada site visit katanya. Maka aku siap-siapkan things untuk dia dahulu. Dah siap things dia aku pula bersiap. Ternampak tuala en.hubby sudah tersidai. Eh, kenapa tuala aku tak ada sama tersidai di situ? Aku dengan gelabah mencari tuala aku sambil bertanya pada en.hubby yang sudah pun bersiap cuma tinggal keluar rumah nak pergi kerja sahaja.

"Mana tuala sayang? Kat bilik tak ada pun? Abang..."

"Entah. Abang pun tak nampak. Sayang letak mana tadi? Kat depan cermin kot?"

Aku macam terpinga? Erk..kenapa pula aku nak letak towel aku depan cermin? Sambil nak garu kepala...


Astaghfirullahalazim........

Tuala yang aku cari bagai nak rak tadi ada atas kepala aku rupanya!!! =_='


Erk..ni ke yang orang kata MONDAY BLUES??!!!
post signature

No comments:

Post a Comment