Thursday, December 9, 2010

Funfair

Walaupun dah beberapa hari yang lepas tapi aku tetap juga nak ucap Salam Maal Hijrah to all of you yang baca blog aku ni (ada yang baca ke? :p) Semoga tahun ini menjadi tahun yang lebih baik untuk kita semua. Baik macam mana? Baik dalam semua hal lah. Akidah dan Ibadah amin~~


Bukan taknak wish time Maal Hijrah lepas tapi masa tu aku sibuk. ( cehh mulalah nak buat cerita nak backup diri ) Betullah hari tu aku sibuk buat Blueberry Cheese Tart dengan en.hubby. Ada order 50pcs. Thanks Kak Dilla. Sedap x? tehehe. Kalau en.hubby tak tolong memang tak kan sempat siap petang tu. Aku start buat tengah hari sampai ke Maghrib baru siap. Jadi, kami menghabiskan masa di rumah je lah siang tu. Tapi sebelah malam memang membelas dendam hahaha. Bukan balas dendam apalah. We all enjoy the Fun Fair tehehe.

Memang dah lama tak pergi Fun Fair ni. Aku rasa dah ada dekat 5 tahun kot. Last pergi masa aku still study Diploma. Actually saja je try ajak en.hubby disebabkan kat rumah tak ada orang. Parents aku pergi balik rumah Kak Anja anak dia Alya masuk wad main dengan Kak Long jatuh terlentang. Alhamdulillah dah discharge pun. Ada pun tengah berlari sakan kat rumah sekarang ni ha. Hmm budak-budak mana nak pernah serik T_T. OK sambung pasal Fun Fair tadi. Sampai je Fun Fair aku dah hilang arah rasa macam nak main semua permainan tapi rasa cuak pun ada (ceh sejak bila entah aku rasa cuak segala mengada lah tu nak manja-manja ) At last we all decide main dua permainan je. Tikam-tikam ni tak mainlah. membazir duit je.


First main Bumper Car mula-mula nak main tengok tak ada orang sekali dah masuk penuh pun hehe barulah seronok nak main. Second we choose  alamak tak ingat nama la. Ala yang pusing-pusing tu. Dulu kat Titiwangsa ada "Eye On Malaysia"  kalau tak silap nama dia. Ok kita layan gambarlah nak cerita pun tak ingat nama T_T.

Macam budak-budak je peace segala haha

En.Hubby tercinta :)

Us.. Happy together

Kenapa macam ni? haha cuak la masa ni kami diberhentikan kat atas sekali sebab ada orang lain nak naik T_T.

Itulah yang kami naik. Tau dah kan

Eh kenapa ada pic ni pulak?


Tehehe sebelum ke Fun Fair sempat ajak en.hubby singgah di SenHeng rembat itu. Yeayyyy!! Lepas ni dah tak sakit tanganlah penat pegang mixer weeewwwww :) Thanks honey!
 

*** Pic masa main bumper car tak sempat nak snap sebab tak sabar nak main sangat :p

post signature

No comments:

Post a Comment