Saturday, December 4, 2010

Cuba-cuba

Last week my SIL private massage inbox me at facebook..

"nxt week nk mntk tlg wat chocolate cube 2 leh?nnt akk beli bhn dia..hi..hi.." SIL tanya..
"chocolate cube? yg mane?" aku tiba-tiba jadi pelupa
"ala..yg awak buat ms raya aji 2...pe ntah nm dia.. klau buat 2 dulang..bp nk beli bhn2 dia..bla..bla..bla..."

Ingatan aku dah pulih balik dah haha. Boleh aku lupa sebab my SIL tanya chocolate cube. Trus jadi blur-blur T_T. Ok apakah itu? Ala yang itu. Yang mana? Yang itu la. Ish..tampar kang. Haha OK OK yang ini.

Kali ni aku nak cuba buat kat loyang kek yang baru aku beli tu. Sebab nak tengok macam mana nak guna (ada ke patut buat eksperimen kat kuih orang lain ish..) Tapi alhamdulillah..tak rosak pun kuih tu. Jadi dan nampak macam kek lah hehe. Apa? Nak tengok? Yelah..aku tunjuk la ni
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tadaaa~~
Ni lah hasilnya

Oooo gelak ye. Takpe takpe gelak la sampai puas. Aku bagi chance T_T. Aku tak register lagi kursus hias-menghias ni. Tunggu la aku dah join kelas tu nanti mesti hasil jadi superb tehehe. Owh korang kata tak nampak ye tulisan apa yang aku cuba buat tu? Oklah.. aku bagi jelas sikit
*
*
*
*
Dah dah tak payah nak bawah-bawah sangat T_T.

Sekarang dah jelas? -__-"

*** tak muat la nak letak huruf 'Y' :p


"Happy birthday Asyraf 4th years...unty anne wat ni special untuk asyraf tau tehehe. Nanti present mintak kat anjang ye :)"


post signature

No comments:

Post a Comment