Monday, December 13, 2010

LEPAK-ing

Waahhhh... Tajuk selalu je tak nak kalah haha. Ya, sekarang memang aku tengah melepak ( buat-buat lupa yang aku ni adalah isteri orang tsskk ) Tapi tolong ya aku bukan melepak seperti budak-budak sekolah yang tak pernah ada arah tuju tu. Melepak di shopping mall bersama kawan-kawan. Please-lah bukan aku OK tehehe ( padahal pernah juga melakukan itu semua suatu ketika dahulu T_T

Aku sekarang sedang menikmati Banana Cheese ( first time rasa ni tak tau la rasa apa ) bersama Jasmine tea kat Secret Recipe dekat dengan rumah aku. Apahal lah pulak yang kau pergi melepak sana? Hmm dukacitanya Broadband  ( BB ) aku dah kene barred :( Bukan tak nak bayar. Tapi sedang berfikir-fikir nak tukar ke streamyx atau tak. Hmm leceh la guna BB ni sekejap laju sekejap lembab macam siput. Kadang-kadang dah over limit usage memanglah bulan tu lembab je. En.hubby kata tunggu aku dapat kerja mana sebab kalau dah pakai streamyx nanti dah susah nak bawa ke hulu ke hilir hmm. Tapi aku memang dah tak boleh sabar dengan BB neh T_T. 

Aku tadi sebenarnya dari Balai Polis. Hah? Kenapa pulak dah kau ni? Tehehe tak ada apalah. Aku pergi bayar saman trafik la. Hari ni kan dah 13hb lagi dua  hari tinggal 50% discount untuk saman trafik. Lepas tu dah tinggal 30% je. Haish duuit jugak tu kan. Orang ramai tak? Hmm macam tak biasa pula. Rakyat Malaysia kan memang suka discount-discount ni. Tak kiralah discount apa mesti ramai orang lah. Lagi-lagi kalau discount baju macam kat SOGO ke tehehe. Aku budget pergi petang-petang tak la ramai orang sangat rupanya sampai keluar pintu -__-". Nasib baiklah aku yang bijak bistari ni masuk terus ke dalam. Ha memang betul tekaan aku. Yang beratur sampai keluar pintu tu semua nak check berapa saman yang kena. Kalau aku follow je beratur tak ke menaya diri T_T. Penat beratur tekak terasa haus. Tu lah yang terus lepak-ing kat sini :) 




 
***Jangan marah ye en.hubby :p 



P/S : Banana cheese ni not bad jugak. Boleh la try siapa yang suka cheese tu. Dalam dia ada rasa real banana + nut sikit.



post signature

No comments:

Post a Comment