Wednesday, January 26, 2011

Macam baru semalam

Hari ni aku teman en.hubby site visit. On the way tengok handphone

25 Jan 2011

"Abang, semalam 24hb lah". 

Dah genap Enam bulan aku bergelar isteri. Mengharungi liku-liku kehidupan berumahtangga. Macam-macam yang aku lalui. Ada suka dan duka. Biasalah lumrah hidup. Takkanlah selamanya kita nak berada di atas je kan. Sebagai makhluk-Nya kita pasti akan di uji. Cuma berbeza-beza je ujian yang di beri. Tipulah kalau aku kata selama enam bulan ni aku tak ada menangis atau merajuk ke apa. Mestilah ada cuma bezanya kalau sebelum kahwin aku merajuk tak ada yang nak pujuk bila dah kahwin paham-paham sendirilah :') 

Dah enam bulan ramai juga yang bertanya dah ada isi ke belum dalam perut aku ni. Ok aku bagi tau sekarang. Masih belum ada rezeki. Kami memang langsung tak merancang. Kalau ada alhamdulillah. Kalau tak ada tak apa belum rezeki lagi. Mungkin sebab aku belum dapat kerja tetap barangkali :) Ada juga yang bagi pendapat supaya berjumpa Dr dan massage segala sebab masa kerja part time dulu aku kerap berembun dan mungkin juga effect pada rahim aku. Atau mungkin sebab kami pasangan jarak jauh yang hanya berjumpa hujung minggu sahaja. Setelah berbincang dengan en.hubby kami decide untuk tunggu lagi dalam tempoh enam bulan baru kami akan berikhtiar bermacam cara. Tak salah kot kan? 

Walaupun masih belum berisi tapi kami tetap bahagia macam masa bercinta dulu :) Macam dah lama tak ada gambar-gambar. Rasa suram plak bolg ni. Sempena enam bulan perkahwinan aku ni. Kita layanlah gambar kahwin yang aku pun tak sempat nak upload sampai hari ni. Tak sempat ke malas?T_T




Tarik~~~ 

Haihh...tengok siapa lompat lagi tinggi
 
Behind the roses 


Opps :')

Happy forever :)

post signature

2 comments:

  1. comel je...;) happy2 slalu yek..=)

    ReplyDelete
  2. tenkiu cayang :)
    semoga kamu cepat-cepat ikut jejak i ye ;)

    ReplyDelete