Friday, October 29, 2010

Busy ke buat-buat busy??

tak tau macam mane nak start ye..sebenarnya nak post entry lain tapi info masih tak cukup..so let it be dulu lah....mmm...



ape yg busy nyer pn.wife oiiii???


oke..oke..hmm...yesterday evenin i've got a call from **** (di rahsiakan dahulu atas sebab-sebab tertentu)

****: boleh saya bercakap dengan cik najihah?(memang macam ni heh?nak sedap kan ati kaum wanita kot supaya tidak menjadi marah apabila di label puan sebab tgk umur masih muda..mude ke?kahkah..tak kisahlah..)

pn.wife: ye saya...

****:saya dari **** nak bagi tau cik najihah untuk datang interview pada hari ***** ni jam bla..bla..bla...

~~~~~~~~~~end of conversation...

gulp!!cuak+nervesss+rase nk tekucil+macam-macam rase ada...kali ni 1st time aku interview jawatan untuk course aku.even pernah attend for interview tapi sumenye takde kaitan langsung dengan course aku ni..so...aku jadi semakin panik!xde pengalaman neh...haishhh.....


tapi alhamdulillah....dapat jugak di panggil untuk interview....daripada xde langsungkan!hmmpp T_T


act untuk beberapa hari ini aku dh ada plan...(plan ape la tu..poyos sungguh ;p) skarang aku tengah buat projek besarrrrrr punye(ceh..ayat taknk kalah...besar sangat ke projek ko tuh?) ape-ape pun ianya sudah tentu melibatkan keluarga aku!yeppp..my family...

skarang projek aku tu on progress(ish..ckp je la ape projek ko tuh..saje je nak buat org bengang!) half way dah....tapi still kene tunggu en.hubby pulang dulu nak discuss..(kan dah bagi tau tadi melibatkan family..mestilah kene berbincang dengan en.hubby..ish!)act dalam pale otak nie macam-macam aku plan...cume takut tak terlaksana jek...hmmm....(harap-harap la sumenye berjalan dgn lancar..amin~~)


tp...d sebabkan aku kene attend interview..mestilah nak kene buat preparation....tapi nak prepare ape??tak tau...nervesss je...sampai rase nk telan air liur pun kelat...


baik...tolong jgn marah saya ye...huhuhu..(eh..siapa marah kau?) act i've got call from one of gov sector.......orang kate interview ngan gov ni lain sket kalau nak compare ngn swasta...aku penah jugak la interview dengan gov sector ni dulu..time study dulu..bukan interview minx keje la...interview buat pinjaman...(nak pinjam duit pun kene interview?) mestilah..orang nak bagi kite pinjam duit..mestila die nak tengok kite macam mane kan..kan..

sambung cerita...mase tu aku ingat lagi...banyak yang aku kene hafal..name sultan la..nama agong la..name baginda-baginda tuh bukannya senang nak ingat..bukan ringkas macam nama kite..nak tak nak kene jugaklah kan...(kau nk duit ke tak??banyak ngomel pulak..) tapi alhamdulillah..mase tu sume soalan die aku dapat jawab n berjaya la aku dapat duit pinjaman tuh...


tapi kali ini....


hmmm...risau...maacm mane?ade tak bloggers yang berpengalaman di interview oleh gov sector nih?ape yang diorang akan tanye??T_____T


diharap dapat memberi tunjuk ajar...

saya budak mahu belajar....terima kasih T_T


post signature

1 comment:

  1. salam..
    anne...ni fa..
    hehehehehe...

    anne sihat?
    fa jumpa blog anne masa terbaca wall fb nad..
    whatever pun..td tibe2 tergerak nak bukak blog jelita awak ni..nice one babe!!

    actually fa dah a few time gi interview government..
    ngeh ngeh ngeh..tapi lum ada luck..
    whatever pun..fa pernah purchase satu guideline..which sgt bagus..(pd fa la).
    cume mungkin bukan rezeki fa nak dapat..
    tp ase seronok kalau kawan2 yg dapat.
    heeee...just click kat nama fa..(if berminat tau,xpaksa)..
    guideline sgt berguna..
    lagi2 beginners cam kita ni..hihihihi..
    (fa beli pun sebab dah buntu tak tau nak prepare cmne)..
    anyway kalau nak tahu more experience..huhuhuhuhu..secret tu..
    kena email...hehehehe..malu ar..
    anyway..sorry penuh kan ruang komen anne...
    best of luck babe!!!

    ReplyDelete