Monday, October 25, 2010

Hujung minggu bersama keluarga...tp ade peristiwa yg x best berlaku...

weekend kali ni aku habiskan masa bersama keluarga tercinta...correction..keluarga besar..hikhik..oppss..besar ke??hehe..dat means..including my parents n sister lah...aku kan dh berkeluarga skrg..jadi..ayat tuh kene betoi sket hokey =)

ok sambung cerita...mcm biasa..en.hubby pulang..untuk kali ini en.hubby tunggu aku kt shah alam sahaja.sebab sat nite kami sekeluarga akan pergi ke kenduri doa selamat my cousin pergi haji di ampang.dan sgt berjasa sungguh my cousin itu kerana sudi untuk menyewakan kami sekeluarga check-in di hotel.die sewa 2 bilik je..jadi kami semua decide untuk asingkan bilik lelaki dan perempuan...jadi aku dan en.hubby bilik asinglah(eh..eh..perlu ke nk mention sume nih :p)

bile pergi rumah cousin aku tuh..teringin sgt nk jadi mcm dia..ye lah..rezeki msg2 lain kan..tp mcm tertanya2 jugak lah..cousin aku ni kerja apa?owh..bisnes rupenye...mmg lah org yg berniaga boleh senang dan hidup mewah..rasulullah s.a.w juga bersabda dalam hadith beliau kan.tp my cousin ni bkn buat bisnes like mlm or forex or wut so eva.tp dorang dpt tender dgn kementerian supply brg2 ke sekolah.hmm..cehh..aku n my sis pun terbayang2 la...ape la bisnes yg kite nk buat akan datang neh.peluang untuk dpt tender supply brg nih bukan sng.tp kalau dh rezeki akan dpt jugak kan..mudah-mudahan rezeki itu milik kami..amin~~

keesokan harinya..mcm biasa turun bawah untuk breakfast...2 bilik jadi dpt untuk 4 org.ibu, ayah, kak anje dan aku. kesian en.hubby xdpt turun breakfast(baik sungguh en.hubby ni sanggup beralah..tq honey :) ) sdg asyik breakfast bersama my sis..tiba2..

anne..anne..

dlm ati..(ish..sape pulak la yg panggil aku ni..xkn la kakak aku panggil...)sebab kebiasaan di rumah aku di beri gelaran adik(sila jeles :p) aku pun toleh2 la mencari dari mana dtgnya suara itu..OMG!!!siapa2...my-ex...gulp!ex-bf aku masa sekolah ting 5(ish..sekolah2 dh bercinta..ape la nk jadi..ish3...) aku agak kaget* jugaklah...sbb kitorng clash bukan dgn cara baik..aku igt lagi aku dpt email yg sgt2 menyakitkan hati sampaikan aku sanggup buat email baru hanya kerana nk lupakan kisah tu.tp yg x syoknye..en.hubby xde bersama aku pulak time 2..haishh...bukan nk menunjuk..tp..just nk in4m him dat..i'm just married!aku lebih bahagia sekarang tauuu....hehehe...

tp..mase dh check-out..sdg2 kitorng sebok2 pack2 brg nk msk dlm kereta...aku mcm rase die yg berada dlm kereta di blkng itu...nk msk parking tp di halang oleh kereta my sis..hopefully die nampak my hubby yg kacak bergaya lg hensem itu..die perasan kot..sbb me n my hubby kitorng pkai bj same...xkn die x perasan kan..kan...so x sia2 lah bile pakai baju sama ni...ye la..ada jugak couple2 d luar sana 2..masa bercinta bukan main lagi semua nk sama...tp bila dh kawen..pakai baju same xnk..segan lah..pegang2 tgn xnk..segan lah nant parents tgk malu lah....hmm..x taulah..tp alhamdulillah aku n en.hubby x tergolong dlm golongan2 itu..kalau dh sayang tunjuk je lah kan..buat ape nk sorok2..bini kau jugak..suami kau jugak..renung2 kan.....

*kaget=terkejut

post signature

No comments:

Post a Comment