Saturday, October 30, 2010

Friend Finder

message sent!

ting tong....

"Friend Finder:017xxxxxxx is near Spg Kemuning, Alor Gajah, Melaka @ 14:08"

en.hubby dah gerakkk????weeee~~~

harus bersiap-siap neh...plan untuk minggu ini...aku tunggu en.hubby kat shah alam sebab nak tinggalkan satu kereta di sana supaya hari isnin ni aku tak perlu memandu pagi-pagi buta T_T

sangat bernas idea ini..kehkehkeh..terima kasih to en.hubby kerana selalu memahami hati pn.wife ini :)


Kenapa perlu friend finder??(eh..suka hati aku lah...suami aku..lalalalala~~)

Adakah aku ego?apa salahnya kalau call en.hubby tanya dah gerak ke?dah sampai mane?memang la boleh..tapi tadi pagi dah call.En.hubby busy buat report.Die kate nak call balik.Jadi tunggu je lah die call.(eleh...kau merajuk kan?) alah..tak kisah la kan...lagipun dengan friend finder ni boleh jugak sekali sekala buat surprise(kau nak buat surprise ape?die dah tau kau tunggu die kat shah alam..hmppp T_T)


Terpulang la pada individu itu sendiri kan.Tak salah kalau kita nak check location orang yang kita sayang.Sekurang-kurangnya hati senang bile tau die berada di tempat yang selamat.Lebih-lebih lagi bile tengah bermasam muka(ayat tak nak kalah..kahkah..) tak perlu call untuk bertanya di mana?kat mana?friend finder je lah.Die x tau pun yang kite frined finder die!heheh...


Terus terang aku cakap aku memang selalu guna friend finder ini.Sekian.Nak bersiap-siap ke shah alam...ting!


post signature

No comments:

Post a Comment