Tuesday, October 26, 2010

Manja

manja bukan sebarang manja...

manja banyak macam makna...

manja itu manja ini...

aku pun x tau dh nk sambung pantun ini (hahahaha...mcm dh x betul je aku ni :p)


hari ni aku x tau nk buat ape.dh siap biat kerja rumah+breakfast+kemas2 bilik.dengan tiba-tiba..jeng..jeng..jeng...

ini yg aku jumpa....


facial treatment mask

dan hasilnya....



tara....

berapa kali snap br jadi hikhik..


kadang-kadang kita kena lah manja kan diri ni sikit...kita bukannya robot kan..dan yang paling penting untuk kaum wanita(ish..bile baca wanita ni rase macam dh tua sgt pulak -_-') tang muka..sgt2 lah berharga...dari raut wajah la kita akan lebih di sayangi suami dan dari seri wajah itu juga lah menunjukkan keperibadian kita sebagai kaum hawa.kaum adam..cube kita tanya pada mereka..apa yg dilihat pada seorang perempuan?mesti raut wajah yg menjadi keutamaan.(tp statement ni untuk zaman dulu-dulu je kot..rasenye zaman sekarang ni lelaki lebih pandang pada harta kekayaan kot) oppsss...jgn mara aaaa wahai kaum adam..saya insan yg lemah ini cume beri pendapat sahaja ;) (tiba-tiba terasa takut pula nk cakap lebih-lebih :p)

-------------------

act aku dh lame x buat facial..last mase kenduri bertandang..en.hubby dh bising2 tgk blackhead kt hidung aku yg seperti berlumba-lumba mendapatkan tempat kt hidung ni.muka aku mmg jenis yg berminyak.x kisah la aku duduk dalam rumah ker..berpanas ke..still jugak bendasing itu mahu membiak.dgn keadaan kewangan yang tidak mengizinkan ini..ape salahnya kita manjakan muka kita di rumah sahaja kan..hehe...

***kalau xde mask macam ni boleh jugak di ganti dengan putih telur dan cotton face ;)

post signature

No comments:

Post a Comment