Tuesday, October 5, 2010

PERLU KEEE????

oke..untuk entry kali ini...saya tetibe terfikir...eermm...perlu ke saya publish blog ni kt umum??act saya ni malu..dh lame nk publish utk tontonan ramai...tp ntah kenape tiba2 malu melanda diri ini(weyhh..klu malu...buat pe ko buat blog ni hahhh???!!) so..dgn penuh kekuatan ini saya pertama kali akan update facebook badge kt sblh kanan 2...yelah..dgn fb je la yg ble in4m kt kengkawan yg saya pun ade blog hokey!!even blog saya ni ntah pape...tp klu kengkawan sudi menjenguk..sila lah ye...sesiapa pun bole..and ade jugak bile saye follow blog mereka..mereka tidak tahu..siapakah gerangan 'ladyburd' itu..ngeh3...

l.a.d.y.b.u.r.d a.k.a pn.wife a.k.a mrs.adlan =)

ade lg sebab mengapa br skarang saya nk publish ini blog...sbb dlm blog ni dh xde hidden2 dh..mcm dulu2...pic pon amek sket2...hahaha..pemalu la konon =p

end..and i really hope u all enjoys with my blog!!!see yaa...

post signature

No comments:

Post a Comment