Tuesday, November 2, 2010

CAPEK...

Entry ini bukan capek yg cite SI CAPEK di TV2 tuh....


CAPEK is penat@letih....


Actually banyak aku nak cerita...tapi di sebab kan aku baru sahaja sampai rumah pukul 2++ pm tadi. Dan terkejar-kejar masuk rumah kerana mahu menonton Alisa(tak habes-habes dengan cerita alisa die T_T) habis cerita alisa baru sedar yang aku tak sembahyang zohor lagi!!astaghfirullahalazim...(sila jangan contoh..sembahyang di awal waktu yeee..hehe)


Kate tadi penat?? Tapi masih lagi boleh online??cehhh....haha

selesai sembahyang zohor..rase macam dh seminggu tak online..padahal baru 1 malam kot kehkehkeh....dah penat berFB aku baru rasa nak upload sesuatu kat my baby blog ini. Tapi tiba-tiba terasa penat sangat dan mata pun terasa berat nak di buka.


hmmm....aku nak tido dulu lah!tak kisah la korang nak cakap tak elok tido lepas asar nanti gile ke ape ke..aku dah tak peduli..yang penting aku dah mengantuk sangat.


sekiaN.(-.-)ZZzzzzzz.....


bersambung....(macam cerita bersiri pulak kau buat..hahaha..)

post signature

No comments:

Post a Comment