Saturday, November 27, 2010

Kenduri Kahwin

Dulu-dulu selalu ikut parents aku pergi kenduri kawan-kawan diorang. Sekarang ni turn aku pulak lah pergi kenduri kawan-kawan aku pulak. Lagi-lagi dah berkeluarga tak sedap pulak lah tak pergi jemputan tu kan. Tapi bila cuti sekolah je aku dah mula penin. Tak tahu nak pergi yang mana satu. Kalau dekat-dekat boleh la arrange masa. Ini satu hari ada yang kat utara la kat timur la kat barat la kat selatan la (ceh..cerita nak sedap je :p)


Untuk minggu ini, aku ada tiga invitation. Dua kat Kedah jauh-jauh pula tu -___- dan satu lagi kat Ampang. Yang kat Ampang tu rumah isteri rumah suami kat Perak. Tak kisahlah kan isteri atau suami adalah kawan aku. Bila mereka dah berkahwin dua-dua pun kawan akulah. So, aku dan en.hubby decide untuk pergi yang kat Ampang ni. Dekat lagipun en.hubby ada hal yang perlu di uruskan. Tak dapat lah nak pergi yang jauh-jauh tu. Kalau tak boleh gak aku makan angin hikhik. Itu cerita pasal kawan-kawan yang invite officially atas nama Najihah dan Mohd Adlan. Belum kira lagi yang dekat-dekat dengan rumah aku. Kat dalam taman ni dah ada satu. Lagilah mesti datang. Ada lagi satu anak kawan ibu aku walaupun aku tak berapa rapat dengan anak dia tapi aku kenal lah. Mesti pergi juga hmmpp T_T. Tapi tak apa juga. Tak payah masak. Makan kenduri sajalah :p


Di kesempatan ini aku nak mintak maaf awal-awal la ni kat kawan-kawan aku yang kenduri kat Kedah tu. Aku dan en.hubby tak dapat datang. Maafkan kami. Nant lepas kenduri kita jumpa :) Terima kasih invite kami ye dan Selamat Pengantin Baru kepada Irfan dan isteri serta Aswad dan isteri. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat amin~ :)


Macamlah mereka tu baca blog aku ni. Hmm.. Tak kisahlah :p



Promote khemah kat rumah ka? tehehe..


Gambar tak ada kena mengena :p

post signature

No comments:

Post a Comment