Wednesday, November 10, 2010

Pergilah engkau wahai syaitannirrajimmm!!!

Huh! kasar sungguh tajuk ini!


Memang! Masa aku sibuk nak buat kerja yang urgent la masa tu aku sibuk jugak nak edit blog la sampai rasa buang masa berjam-jam depan lappy ni asek edit sane edit sini tak habis-habis(tapi tak menjadi jugak hmppp). Ada lagi pulak rasa nak tengok movie yang dah pernah kau tengok! Ada pulak lagi boleh tangan yang gatal ni pergi download game baru kat handphone sampaikan sidai kain pun dah tengah hari!ish..ish..ish...bini sape lah ni T_T


Aku ada hal yang memang sangat penting. Ya aku ulang lagi sekali penting demi masa depan negara(eh..ape hal pulak masa depan negara ni?kau tu Perdana Menteri ke?) masa depan keluarga aku lah!haishh....


Tapi..selalu macam ni. Kau orang penah tak rasa macam yang aku rasa? Masa belajar dulu lagi lah selalu. Time besok ada paper final la malam tu aku rasa nak tengok wayang la, nak ajak en.hubby makan kat luar la sampai berjam-jam. Tak ke buang masa namanya. Orang dok sebok belajar mentelaah buku yang kau sebok ke hulu dan ke hilir bersama kekasih hati(masa tu lah :p)


Aku rasa ini disilpin diri kot? Aku memang tak ada disiplin. Selalu plan mesti tak menjadi. Macam-macam plan, itulah inilah yang tak logik akal pun ada hahahah... Bila lah aku nak berubah ni? Tak kan la sampai bila-bila pun nak jadi macam ni? Bila dah ada anak nant siapa la nak mendisiplin kan mereka? Haissshhh...


Aku kene kuat!! Kena selalu beringat pada diri sendiri.. Sedarlah wahai Najihah!!! Hmmppp T___T


(Masih di depan lappy membuang masa???sudah..sudah..gulp!)

post signature

No comments:

Post a Comment